În iarba …


   ian. 11

Tips&tricks: cum sa alegi cel mai potrivit salon Seva Events pentru botez?

Venirea pe lume a unui copil reprezinta un motiv de bucurie pentru tinerii care isi intemeiaza o familie. Proaspetii parinti trebuie sa organizeze cu multa grija botezul in cadrul caruia sa isi impartaseasca fericirea impreuna cu cei apropiati.

Rudele si prietenii sunt cei care trebuie sa le fie alaturi mamelor si tatilor atunci cand sarbatoresc marirea familiei. Cei care au nevoie de ajutor pentru a gasi un salon Seva Events potrivit nu trebuie decat sa citeasca randurile ce urmeaza, iar astfel vor descoperi care sunt principalele elemente la care sa fie atenti atunci cand aleg locatia pentru botez!

Numarul de invitati
Pentru inceput, proaspetii parinti trebuie sa se gandeasca la numarul de invitati pe care il vor avea alaturi in ziua marelui eveniment. In functie de acest detaliu, ei vor sti daca au nevoie de un salon mare, grandios sau de un spatiu mai micut si cochet. Este important ca persoanele aflate in cautarea unei locatii pentru botez sa nu inchirieze un spatiu neincapator sau, dimpotriva, mult prea mare in comparatie cu lista lor de oaspeti.

Meniu
Un alt element esential pentru alegerea unei locatii pentru botez este, fireste, meniul. Toata lumea isi doreste sa ofere celor dragi o experienta culinara cat mai interesanta in timpul evenimentului, mai ales ca botezurile dureaza, de cele mai multe ori intreaga noapte. De preferat este ca mamele si tatii sa studieze intai meniul restaurantului, sa aleaga ce considera ca ar fi mai potrivit pentru botezul micutului lor, iar cu 1-2 saptamani inainte sa participe la o degustare in cadrul careia sa ia o decizie finala!

Ringul de dans
Avand in vedere botezurile reprezinta momente de sarbatoare, invitatii trebuie sa aiba suficient spatiu pe ringul de dans pentru a se destinde si pentru a se bucura de atmosfera. Ideal este ca ringul de dans sa nu fie strajuit de stalpi, astfel incat petrecaretii sa se poata bucura cu adevarat de melodiile preferate si de ambienta.

Contractul incheiat cu Seva Events
Atunci cand au ajuns la o concluzie in privinta salonului de care au nevoie, parintii bebelusului care urmeaza sa fie crestinat trebuie sa incheie un contract cu Seva Events in care sa fie mentionate toate conditiile. In acelasi timp, documentele trebuie sa contina tarifele percepute, dar si toate clauzele aferente necesare in astfel de cazuri. Recomandat este ca indivizii sa citeasca foarte bine contractul inainte de a-l semna, pentru a se asigura ca totul este in regula.

Toate aspectele anterior mentionate trebuie sa se numere pe lista de prioritati a celor care cauta locatia ideala in care sa sarbatoreasca faptul ca tocmai au devenit parinti. Esential este ca mamele si tatii sa acorde atentie fiecarui detaliu, pentru ca totul sa fie perfect in ziua cea mare!

Mancarea, atmosfera, muzica: toate acestea sunt esentiale pentru un eveniment reusit, de care toata lumea sa isi aduca aminte cu placer. Mai mult,proaspetii parinti pot lua in calcul inclusiv obtinerea accesului la o camera speciala, in care mamele sa isi poata alapta bebelusii linistite, departe de ochii invitatilor!

FacebookGoogle+Twitter

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *