În iarba …


   ian. 28

Reclama eficienta cu autocolante pentru masini

Sunteti in cautarea unei modalitati cat mai eficiente de a face reclama pentru afacerea proprie? Ei bine, primul lucru pe care ar trebui sa il stiti este ca un instrument de promovare ar trebui sa fie in acelasi timp eficient si cat mai economic. Din acest punct de vedere, un mijloc de promovare perfect s-au dovedit a fi autocolantele pentru masina: eficiente ca reach si in acelasi timp eficiente ca si costuri.

Impactul autocolantelor auto este unul foarte mare, ele ajungand la un numar mare de persoane, care va vad in trafic sau atunci cand masina este parcata. Dincolo de impactul mare, autocolantele au un pret foarte accesibil, astfel ca oricine isi poate permite sa isi faca reclama in acest mod.

In plus, la Headprint veti putea avea parte de materiale premium de calitate superioara, ceea ce inseamna autocolant cu grosime de 70 de microni, flexibil, care se lipeste usor pe suprafete curbe. Faptul ca este protejat prin folie de laminare cu protectie UV, face ca acest autocolant sa aiba o durata de viata foarte mare, si sa reziste oricaror conditii meteo, si de asemenea, unui numar mare de spalari. Daca aveti un buget de publicitate limitat, dar va doriti in schimb calitate de top, un autocolant auto de la Headprint este optiunea ideala prin care puteti ajunge la cat mai multi clienti si sa va mariti volumul de vanzari sau numarul de vizitatori pe site.

Un alt avantaj al autocolantului pentru masini este acela ca masinile pot calatori pe distante foarte mari, asta insemnand ca nu iti vei face reclama doar pe plan local, ci poti face ca mesajul si brandul tau sa ajunga si la consumatori din alte orase.

Autocolantele se plaseaza fie pe portierele laterale, fie pe fundul masinii, fie ambele variante. De asemenea, pentru geamuri exista varianta window graphics, care nu impiedica vizibilitatea. Autocolantul poate contine pagina de web a business-ului si conturile de pe retele de socializare, extrem de eficiente astazi ca si mijloc de promovare.

Mai puteti pune pe autocolant logo-ul unic al companiei, un slogan cat mai atractiv care sa intrige si sa atraga clientii, numele companiei si datele de contact, precum si oferte promotionale, daca aveti. Ganditi-va ca in trafic oamenii se gandesc la orice altceva decat la afacerea voastra si e foarte probabil ca multi sa nici nu o cunoasca. Faceti-i sa fie constienti de numele companiei si de punctele voastre forte!

FacebookGoogle+Twitter

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *